Snöar i Halmstad

Suttit i soffan ett tag nu och skulle upp och hämta mina hörlurar och när jag kollar ut ser jag att det är helt vitt på gatan. Mysigt! Får bara hoppas att de inte är glatt ute imon när jag ska cykla iväg för att göra tentan!

Idag har jag pluggat på anatomitentan. Fanny kom över idag så vi gick igenom allt tillsammans och det känns helt okej! Mycket roligare att göra de tillsammans! Plus att vi knappt sets på en månad eftersom hon varit i Stockholm och jag hemma i Varberg.

Fick även släpat mig till gymmet innan. Vart så skönt när vi kände att vi va klara med plugget inför morgondagens tenta och man kunde sätta sig i soffan och bara slappna av så ville inte flytta på mig mer sen. Men ska jag få min drömkropp är det bara att kämpa! Väl på gymmet hittade jag en as bra tagga låt, både till träninig och utgång. Tror den är rätt gammal men gillar den! :)
Eddy Wata – I Like The Way (Balkanian Short Mix)
 
Nu ska jag lägga mig så jag får sovit ut ordentligt till imon och hinner plugga lite på förmiddan, tentan är inte förens kl3, natti!  :)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0